We♥it



Love is in the air♥


Kommentarer
Jossan

hej ! jätte fin blogg :)

hur har ni gjort en så fin design och header på eran blogg? har ni några tips på koder och saker? tex hur ni har fått era kategorier och länkar mm, där uppe över headern istället för på sidan av bloggen? skulle bli jätte glad om ni svarade :)

hittade bloggen av en av mina kompisar som brukar läsa den, jag vet inte hur hon hittade den... menmen. Tack ändå :D

2011-07-24 19:45:17
samma jossan

hej igen, jag har fixat lite och så på min blogg... men det är en sak jag inte förstår och jag hoppas ni kan göra ett litet inlägg i eran blogg och förklara det för mig. Jag kan verkligen inte förstå hur man ändrar storleken på texten i menyn på sidan. Jag har letat i nästan en timme nu. Jag ser att ni har gjort texten större, men jag förstår inte hur :O

hoppas ni förstår vad jag menar, och jag hoppas jag får ett svar i sånnafall ;)

Tack på förhand !

2011-07-24 22:20:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0